#01 Snailmailpost : Groeten uit Leuven!

Wat ik normaal vind wanneer ik mijn brievenbus open? Saaie post, wat reclame van de pizzarestaurants en chinezen in de buurt, maar echt nooit eens wat interessante post.

Tot vandaag... WAW!

Ik opende mijn brievenbus en wat vond ik? Een leuke brief op mijn naam!

Vol kriebels en nervositeit spurtte ik de trap op naar mijn kot, sloeg de deur toe en kon zelfs niet meer wachten tot ik mijn jas uitgedaan had.

Wat las ik?

‘Lieve Alexandra,

Hier is alvast een kaartje uit Leuven om je wereldpostkaarten muur te starten.

Ik ben superblij dat we zo snel vriendinnen zijn geworden en ik kijk er naar uit om samen met jou te shoppen/make-uppen/ de (blog) wereld te veroveren!

Op een hele leuke vriendschap!!!

Liefs, Eva ♥’

12feb2

Wat een geweldige brief!

Bij de brief heb ik ook een prachtige armbandje gekregen! Helemaal mijn stijl en kleuren!

Eva, je bent een schat!

Dit is de eerste snailmail post die ik ontvangen heb en ik kijk nu al uit naar de andere post die ik ga ontvangen 😀

Al blijft de eerste brief altijd extra speciaal voor mij!

Ben jij benieuwd wie deze brief geschreven heeft?

Maak dan kennis met Eva op haar blog ! 🙂

Wil jij ook graag eens snailmail ontvangen?

Kijk dan snel hier!

Liefs,

Alexandra ♥

8 gedachtes over “#01 Snailmailpost : Groeten uit Leuven!

Plaats een reactie